هتل دی ادیشن استانبول
نوشته شده توسط : dellaram

هتل دی ادیشن استانبول

هتل دی ادیشن استانبول

هتل دی ادیشن استانبول دارای امکانات رفاهی از قبیل ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی و استخر سرپوشیده (تمام فصل) می باشد.

این هتل 78 اتاقه با پنجره های دو جداره از نفوذ هر گونه سروصدا جلوگیری می کن

تور استانبول

تور لحظه آخری استانبول
تور استانبول

هتل تایتانیک بیزینس استانبول

هتل تایتانیک بیزینس استانبول

هتل تایتانیک بیزینس استانبول امکانات رفاهی از قبیل استخر روباز, ماساژ, جکوزی, ایوان های مخصوص حمام آفتاب, حمام ترکی و بخار, حمام ترکی, سولاریوم,مرکز سلامت و آبگرم داراست.

این هتل دارای 192 اتاق و فرودگاه های متعدد است. شما می توانید در باغ زیبای هتل استراحت کنید و در فعالیت های از قبیل اسکواش, پینگ پنگ, بیلیار شرکت کنند.

تور استانبول

تور لحظه آخری استانبول
تور استانبول

 

هتل تایتانیک پورت استانبول

هتل تایتانیک پورت استانبول

هتل تایتانیک پورت استانبول در 4 کیلومتری فرودگاه آتاتورک واقع است. اتاق ها به چشم انداز زیبای دریا مشرف است. به علاقمندان پارکینگ رایگان و اختصاصی داده می شود . دیوارهای آن با نقاشی های هنرمندان معروف استانبول مزین شده است.

از امکانات رفاهی این هتل می توان به مرکز آبگرم آن اشاره کرد خدماتی از قبیل  ماساژ درمانی و درمان کلی بدن,سونا,اتاق بخار,استخر گرم سر پوشیده و ورزشکاه های کاملان مجهز اشاره کرد.

تور استانبول

تور لحظه آخری استانبول
تور استانبول

هتل اینترکنتیننتال سیلان استانبول

هتل اینترکنتیننتال سیلان استانبول

هتل اینترکنتیننتال سیلان استانبول در نزدیکی میدان پر رفت و آمد تقسیم است و از این رو افراد می توانند به راحتی از ایستگاهای مترو استفاده کنند.

از امکانات رفاهی این هتل نیز می تواند به استخر روباز, تراس آفتابگیری, استخر آبگرم ویژه, ماساژ,درمان های طبی,سونای سوئدی و حمام بخارهای اصیل ترکی اشاره کرد. رستوران زعفران نیز با 7 منوی غذای متفاوت و فوق العاده ارائه میدهد و میهمانان می توانند از غذاهای بین المللی و سنتی ترکی لذت ببرندو ازچشم انداز های زیبای رستوران نیز بهره ببرند.

تور استانبول

تور لحظه آخری استانبول
تور استانبول

 


برچسب‌ها: تور استانبول تور لحظه آخری استانبول تور استانبول
+ نوشته شده در  چهارشنبه چهاردهم آبان 1393ساعت 14:54  توسط چهارفصل  |  نظر بدهید

 

جاذبه های توریستی استانبول

از مکانهای عمومی در استانبول برای شنا کردن در شهر های بوسفروس،جکمجه ساریی ،باکرکوی و کوجوک است و در خارج از شهر جزایر سیلیوری و توزلا از قبیل کیلیوس و سیله دریای سیاه است و جزایر آدالاری ،پرنسس در دریای مرمر هستند. کالسکه‌های اسبی ، سبک نئوکلاسیک ،کاج سنگی ،عمارت‌های بزرگ عصر عثمانی و رستوران های ماهی این منطقه را به جاذبه توریستی تبدیل کرده است .افراد می توانند به وسیله قایق های پرسرعت دنیز از امینونو به کارتال برسند.تعداد 9 جزیره در 4 منطقه قرار گرفته است.یکی از پناهگاههای ساحلی و مشهور ترکیه در دریای سیاه سیله است که حدود 50 کیلومتر با استانبول فاصله دارد.و یکی از سواحل آرام که در قسمت اروپایی بوسفروس قرار گرفته است کیلیوس است.اخیرا استانبول شهر متصل به اروپا نامیده می شود و بخش اروپایی آن از سردترین مناطق است.و مناسبترین مکان برای مسافران تور استانبول است





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دی ادیشن استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: